پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229983
سورپرايز آذري جهرمي غيرقانوني اعلام شد
تاریخ انتشار : 1398/09/25 10:37:11
نمایش : 2200
رئيس سازمان هواپيمايي کشوري گفت: تا کنون شرکت پست براي راه اندازي سيستم پست پهپادي درخواست مجوز از سازمان هواپيمايي کشوري نکرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ هفته گذشته پس از چند روز گمانه‌زني، بالاخره وزير ارتباطات «سورپرايز» خود را اعلام کر و گفت اين سورپرايز پهپاد‌هايي است که قرار است بسته‌هاي پستي را حمل کنند.

در همين راستا علي عابدزاده درباره فعاليت پهپادها اظهار داشت: اخيرا نظارت بر فعاليت هاي پهپادي به سازمان هواپيمايي کشوري واگذار شده است.

وي افزود: سازمان هواپيمايي کشوري وظيفه نظارت و ساماندهي پهپادها -پرنده‌هاي هدايت پذير از دور- را بر عهده دارد که در همين راستا سامانه اي در اين سازمان راه اندازي شده و متقاضيان مي بايست با مراجعه به اين سامانه، درخواست مجوز فعاليت بدهند.

رئيس سازمان هواپيمايي کشوري يادآور شد: سامانه مذکور در اختيار مردم است تا کارهايي که نياز دارند را در آن ثبت کنند.

وي ادامه داد: هر فرد حقيقي يا حقوقي مي تواند درخواست خود را در آن ثبت کرده و فعاليت پهپادي داشته باشد.

معاون وزير راه و شهرسازي در پاسخ به اين پرسش که آيا تا کنون شرکت پست براي فعاليت پست پهپادي در اين سيستم درخواست داده، گفت: با توجه به اينکه سامانه صدور مجوز فعاليت پهپادي به تازگي راه اندازي شده، تا کنون درخواستي از سوي شرکت پست براي اخذ مجوز «پست پهپادي» نداشته ايم.

نکته مغفول در سورپرايز آذري جهرمي نقاط ممنوعه پروازي در کشور است که پهپادها هم اجازه عبور از آنها را ندارند و با اين تفاسير امکان جا به جايي تقريبا غير ممکن است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html